piątek, 2 maja 2014

.-.

Hej, no jak wiecie, blog zostanie usunięty. Albo komuś oddam. Jak ktoś chętny to pisać na ulvien@wp.pl lub ulvien@vp.pl.
Ale możecie nadal ze mną być na tych dwóch stronkach, tak też będę pisała opowiadania:
- http://horses-my-story.blogspot.com/
-http://blog-na-cztery-kopyta.blogspot.com/
Dlaczego nie chcę już mieć tego bloga? Bo nie jestem już taką fanką Violetty jak kiedyś xd Drugi powód? Nie mam czasu, ani pomysłów na pisanie opowiadań na temat Leonetty. Kolejny? Będę miała konia i wolę się interesować końmi, a nie serialami dla małych dzieci powoli przypominających Hannah Montanę :P. Dla mnie to wszystko, DZIĘKUJĘ.
/ulvien

3 komentarze:

  1. Nie usuwaj ponieważ na tym blog było wyłożone za dużo pracy. Też już nie oglądam Violetty ale o bohaterach pisze. Na tego bloga nie będę już nic wystawiała bo nie umiem pisać o Leonettcie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłałam zgłoszenie na pocztę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak można jeszcze zgłaszać to wysłałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!