niedziela, 16 lutego 2014

Konkurs! Wielkie nagrody :D

Konkurs Na 

REKLAMĘ NASZEGO BLOGA ^-^


OWOCUJĄCE NAGRODY :3 I DUŻO ZABAW :D

Co ja gadam? To nie konkurs na reklamę naszego bloga! Tylko Mały, ale zarazem duży...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
MARATON! MARATON! MARATON!!!!

Polega on na tym:
Zakładamy, że trwa on tydzień. I np. codziennie są jakieś konkursy, ale tylko dla uczestników, którzy się zapiszą! 

Nagrody... Kto nie mówił, że one nie są rzeczowe? Hmmm... Jakie to będą nagrody, nikt nie wie. Nawet ja (jeszcze ich nie wymyśliłam) nie wiem xD. Ale, na pewno będziecie zadowoleni. 















Więc, po wspaniałym wstępie, jestem ciekawa ile osób się zgłosi. Piszcie na mojego emaila zgłoszenia. Zaraz go podam. Ale w emailu musicie zapisać wasz:
1. Wiek

2. Imię
3. Co lubicie w naszym blogu.
4. Czy chciałybyście którąś z nas spotkać. 
I tyle C:  A mój e mail to :
ULVIEN@WP.PL
CZEKAMY NA ZGŁOSZENIA! I PAMIĘTAJCIE, TU JEST GRA O NAGRODY RZECZOWE!

9 komentarzy:

  1. Ale z cb skurwiel - zepsułaś cały szablon. On był przecudowny! A ty wkleiłaś obrazek, który głuchy, niemy i z zamkniętymi oczami głupek zrobił!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałaś swój komentarz?
      Dobry nagłówek.

      Usuń
    2. jak masz zamiar hejtować to sobie odpuść
      A i dziewczyny nie przejmujcie się hejtami

      Usuń
    3. Nathaly, kochana licz się ze słowami! Skurwiel - takich słów używają tylko świrusy i bandziory, a ty raczej nim nie jesteś, raczej fanka Violetty nie użyła by takich słów! Moja droga, jestem oficjalną właścicielką tego bloga i nie toleruje takich zachowań i będę robiła z tym blogiem co zechcę, ponieważ jestem właścicielką. Nie pisz więcej takich rzeczy bo będzie krótka piłka- zgłoszę cię.

      Usuń
    4. Ciekawe czy ona sama ma blog i wie jak to trudno jest być blogerką jak się ciebie o wszystko czepiają!
      Hejtować tylko potrafi?
      W ogóle poco tacy ludzie komentują?
      Chyba po to, żeby ludzi wkurzać

      Usuń
    5. Wypierdalaj. Jestem hackerką, i niedługo również dostanę się do bloga i stworzę się za pomocą pewnego programu tak, ze nie będziecie mnie mogły usunąć, pizdo :p
      Mam Cię w dupie, i to dosłownie, wiesz? Mam gacie z tym zdjęciem, co masz na awatarze, dziwko.

      Usuń
    6. Dobrze, zaczynasz wrednie. Raczej nią nie jesteś, jak nie umiesz tego napisać. Może się mylę i masz dysleksję, że tak piszesz? Jeśli tak, to przepraszam, a jeśli nie to spadaj kłamczucho! Jak nie umiesz się zachować, to chociaż nie przeklinaj na moim blogu! Nie wiem, o które zdjęcie na awatarze ci chodzi, ale i moje i Violi jest spoko, popatrz na swoje! A nie zajmuj się innym. Ja nie mam ciebie w "dupie", ty też, bo jakbyś miała to nie pisałabyś taka podekscytowana. (Nie) Pozdrawiam panią Agresor -.-

      Usuń
    7. Dokładnie.
      A nie pisze się "hacker"
      Nathaly to nie twój blog i nie masz prawa używać na nim takich słów do oficjalnej właścicielki Uliven, ani do mnie i do Marthiny też.
      Nawet do czytelników bloga skoro on nie jest twój!

      Usuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!