poniedziałek, 24 lutego 2014

Mam taką prośbę!

Jest sobie taki blog, na którym piszą trzy blogerki - Viola Castilo, Marthina i Julita Lisewska. Oficjalną założycielką jestem ja. A przechodząc do tematu. MAŁO KOMENTARZ! Z tego co zauważyłam to tak:
   Najwięcej komentarzy jest pod rozdziałem Julity, która pisze o Leonettcie i Marcesce
Komentują:
- Ja
- Marthina
- Pewna osoba
- Pewna osoba
Cztery komentarze.
Na drugim miejscu jestem ja:
Komentują:
- Marthina
- Julita
- Pewna osoba
Są trzy komentarze. Piszę o Fedemile i Diearze
Najmniej komentarzy pod rozdziałem Marthiny :(    Może dlatego, że jest nowa?
Komentują:
- Ja
- Julita

Blog nazywa się Violetta wg nas
Jeśli możecie - polećcie u siebie
Jeśli ktoś to przeczytał to niech napiszę "Przeczytałem/am zajrzę i z komentuje" lub "Przeczytałem/am, ale nie nie mam czasu zajrzeć"

 ♥Viola C.♥

2 komentarze:

  1. Szkoda, że mnie nie lubią :c
    Mogę odejść :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie o to mi chodziło pisząc ten post!
      Jesteś potrzebna!
      Chodziło mi o to, żeby zrobić reklamę i żeby właśnie więcej osób komentowało nas!
      Odejść nie możesz!
      Ja cię lubię :)
      Jak będziemy mieć dobrą reklamę to i dużo czytelników :)

      Usuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!