czwartek, 13 lutego 2014

Konkurs na One Shota!

Hello! A więc ja, Marthina, organizuję konkurs! Konkurs na One Shota.
Tematyka jest dowolna,[bez tematyki filmowej] nie zabraniam również 18+.
Chciałabym, aby One Shoty były w miarę długie, bo krótkie One Shoty na pewno nie wygrają. Muszę dostać minimum cztery prace, aby były 3 miejsca ^^
Bez przedłużania, NAGRODY!:
1 mjsc: Wstawienie One Shota, dwa dedyki, 4 dyplomy, kolaż, możliwość napisania jakiś 4 posta na tym blogu, takiego całego swojego!
2 mjsc: Wstawienie One Shota, dwa dedyki, 3 dyplomy, możliwość napisania 3 postów od siebie na tym blogu.
3 mjsc: Wstawienie One Shota, dedyk, dwa dyplomy, możliwość napisania na tym blogu 2 postów od siebie
Czas macie do 23.02.2014 - macie 10 dni. Mam nadzieję, że dostanę kilka prac, + autorki bloga również mogą przysłać, jednakże wtedy ostatnia nagroda zostaje wycofana, bo one mogą coś napisać na blogu w każdej chwili ^^

Marthina

EDIT: Głupia ja, zapomniałam: piszcie na askag.1994@gmail.com  i ulvien@wp.pl ( jestem właścicielką, więc po prostu z czystek ciekawości chcę je poczytać ^-^)


2 komentarze:

  1. Hej :D
    Wysłałam OneShota na e-mail askag.1994@gmail.com
    Doszedł? ;)
    OS jest taki sobie, ale zawsze coś xDD
    Od: nel.verdas@gmail.com
    ~Nel

    OdpowiedzUsuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!