czwartek, 20 lutego 2014

Rozdział 18- Niesamowita piosenka i spotkanie dawnej pary.

~Violetta~
Uspokoiłam się, ale bałam się, że zraniłam Leona. Albo zawstydziłam... A jak mnie rzuci? Nie, tylko nie to! Zaczęłam płakać.
- Violetta, znowu płaczesz?- Fede wrócił.
- A jak on ze mną zerwie?A jak mnie nie kocha? Jak uważa , że jestem tchórzem?- płakałam nadal.
- Nie rzuci, Leon nie jest idiotą. A jeśli by tak zrobił, miałby problemy ze mną. Oj duże.
- Ale...
- Nie ma żadnego ale, połóż się i zdrzemnij się.
- Dobra...
Nie mam zamiaru, idę do parku.
~Leon~
Wróciłem do Buenos Aires, mam nadzieję, że będzie tu Violetta. O jejuu... kto siedzi tam na ławce? Nie wierzę! To... moja dawna miłość! Lara!
- O matko! Lara, to ty? Kocham ciebie z całego serca, tęskniłem za tobą!
- Co ty mówisz?! Jak możesz?- Violetta? O matko, mogłem się domyślić, mają identyczne włosy a ona była odwrócona. Idiota ze mnie!
- Violetta! Czekaj!
~Violetta~
- Zostaw mnie!- płakałam, on myślał, że ja to Lara i powiedział takie rzeczy. Najgorszy dzień w moim życiu.
- Quiero mirarte                                                                Chcę patrzeć na ciebie
  Quiero sonarte                                                                Chcę śnić o tobie
  Vivir contigo cada instante                                             Przeżyć z tobą każdą chwilę
  Quiero abrazarte                                                             Chcę cię przytulić
  Quiero besarte                                                                Chcę cię całować
  Quiero tenerte junto a mi                                               Chcę, żebyś była blisko mnie
  Pues amor es lo que siento.                                            Przecież miłość jest tym, co czuję.
  Eres todo para mi.                                                           Jesteś wszystkim, czego chcę.
 
  Quiero mirarte                                                                 Chcę patrzeć na ciebie
  Quiero sonarte                                                                 Chcę śnić o tobie
  Vivir contigo cada instante                                              Przeżyć z tobą każdą chwilę
  Quiero abrazarte                                                              Chcę cię przytulić
  Quiero besarte                                                                 Chcę cię całować
  Quiero tenerte junto a mi                                                Chcę, żebyś była blisko mnie
  Tu eres lo que necesito.                                                   Jesteś tym, czego potrzebuję.
  Pues lo que siento es                                                        Przecież to, co czuję to

  Amor                                                                                  Miłość



Stanęłam i zamknęłam oczy. Nie wiedziałam, co zrobić. Pójść do niego, czy iść dalej. Postanowiłam, że pobiegnę... do niego. 
- Leon! - przytuliłam go, a potem zaczęłam z nim śpiewać. ( Nuestro Camino ) 
- Violetta, dlaczego uciekłaś? 
- Leon, posłuchaj, ja jestem młoda i nie chcę w tym wieku mieć męża, wolę chłopaka i dziewczynę, a nie małżeństwo, przepraszam.
- Dobrze, to twoja decyzja.
- Wiedziałam, że tak będzie. Zerwanie. Chwila, co ty powiedziałeś?
- Dobrze, to twoja decyzja. 
- Kocham cię!
- Ja ciebie też. 
- Leon? To ty?- jakaś dziewczyna do nas podeszła.
- O matko! Tęskniłem za tobą!



---------------------------------------------------------------
----
Za kim Leon tęsknił i kogo zobaczył? 
/ ulvien

2 komentarze:

  1. Super !!! Boski !!! <33
    Proszę napisz jeszcze dzisiaj kolejny rozdział
    Proszęęę ;))) Bo nie wytrzymam
    Proszęęę i pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny pisze Marthina?
    Zobaczył Larę i Marthina nie waż się tego zmieniać!
    Rozdział na pewno lepszy od mojego
    Biedna Viola :(
    Leon to ciota!
    Viola C.

    OdpowiedzUsuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!