sobota, 22 lutego 2014

Rozdział 19 - Zaszalałam...

ULVIEN MASZ NIE ZMIENIAĆ ROZDZIAŁU W ŻADNYM MIEJSCU, BO NIE JEST WCALE DLA 18+


~Violetta~
Jak on mógł? To inna dziewczyna! Poddałam się kolejny raz! Ja w niego uwierzyłam! Już miałam odbiec, ale León złapał mnie za nadgarstek. Powiedział:
-Vilu, to moja kuzynka, Stella. Jest z USA. 
-Matko, León! Przepraszam! Jestem Violetta- odpowiedziałam.
-Stella, nice to meet you. - Powiedziała coś tam, że fajnie coś poznać... Mnie? 
-Nie - mówię - po - angielsku. Znam - tylko Włoski - and - Hiszpański. Rozumiesz? - przeliterowałam jej. 
-Tak, trzeba od razu było powiedzieć, że jesteś hiszpanką. Powiedziałam,, Miło mi Cię poznać".
-Dziękuję, idziesz z nami? 
-Nie, nie... - powiedziała Stella i odeszła w swoją stronę.
Ja natomiast z Leónem udałam się w stronę mojego domu.
-A może chcesz iść do mnie? Moi starzy wyjechali na jakieś spotkanie biznesowe... - spytał w pewnym momencie León.
-Ale na całą noc? - zapytałam zaniepokojona. 
-Tak, a co - wymiękasz? - O nie... Tak to się nie będziemy bawić... Idę do niego i koniec, nie jestem taką frajerką jak na przykład ta Lara...
-Dobra, idę. - On złączył nasze dłonie w jedność i udaliśmy się w kierunku jego domu., pomimo, iż od już pół godziny strasznie lało.

***

Gdy dotarliśmy do śnieżnobiałej Villi zaparło mi dech w piersiach. Wyglądała prześlicznie, w ogóle nie dorównywała tej mojej i Federico. Mój ukochany uchylił przede mną drzwi.
-Rozbierz się - oznajmił.
-Czemu? Mam Ci tu w samej bieliźnie chodzić?
-A mogłabyś - zapytał i zabawnie poruszył brwiami.
-W sumie... - po tych słowach pobiegłam do łazienki.

***

Kilka minut później zastanawiałam się, czy dobrze postępuję. Zdjęłam wszystko oprócz stanika, i majtek. Wyszłam po cichu z łazienki. ON siedział na łóżku i czytał jakąś książkę. Zauważył mnie dopiero po chwili. Położyłam się na kanapie, a on przykrył nas kołdrą. Nagle zacząć całować mnie po brzuchu. Poczułam jego ręce niebezpiecznie blisko moich piersi. Przestraszyłam się, ale po chwili uspokoiłam. Postanowiłam, aby zaczął całować troszkę bardziej w usta i sama zaczęłam. Nawet nie wiem kiedy wylądowaliśmy w łóżku, ale to co tam się stało wolałabym zostawić tylko dla siebie.

Nagle do pokoju weszło dwoje ludzi, którzy byli mi znani jako rodzice Leóna. I co teraz będzie, skoro nas tak zobaczyli?

--------------------

Ciekawe co będzie dalej :p
/Marthina

JEŚLI to czyta  moja nauczycielka od polskiego, to ja tego nie pisałam!!! xD (Majka/ulvien)

2 komentarze:

  1. Oczywiście najgorsze dla Violi!
    Nie mam pojęcia jak rozwinąć coś wykombinuję!
    Leon i Viola
    Leon bez przesady!
    Mama i tata wracają w takim momencie ... uuuuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias :*
      Zrobiłam to specjalnie :p
      Nieno , żart ^^

      Usuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!