środa, 18 czerwca 2014

Hej kochani

Usuwam stronkę :D Dlaczego? Bo nie jara mnie Violetta, jestem oficjalnie jej antyfanką- TAK, ANTYFANKĄ SROLETTY ! Mam jej dosyć... Serial o pięknej miłości, och gówno mnie to obchodzi, ta Srola męczy ludzi! Wy możecie nadal błądzić i lubić Srolettę, ale powodzenia w dalszym życiu... Powiem wam że jak nie wiedziałam którego chłopaka wybrać, to powiedziałam: NORMALNIE VIOLETTA
Dotarło do mnie (zresztą już pare mies. temu ale nie chciało mi sie tu wchodzić) że ona to gówno :D Do widzenia :D
Ulvien
A tu taka świnka :D Czekam na hejty psychofaneczek :3 O, a na pocieszenie wam powiem, że Srolcia to gówno C;

4 komentarze:

  1. Spoko,ok.Ja serialu też nie zabardzo oglądam,ale czytam różne dziwnie,śmieszne opowiadania.
    Szkoda,że odchodzisz,bo fajnie pisałaś.<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli masz go usunąc to chociaż oddaj mi go, a nie.. kurde zmarnujesz wszystko co osiągnęłyśmy.
    Prędzej go wezmę, niż dam ci go usunąć.

    OdpowiedzUsuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!