środa, 15 stycznia 2014

Nominacja do LBA 1

No więc Ulvien nie dodała, to dodaje ja.

Na co Ulvien odpisuje: TESTY TESTY MASA TESTÓW !!! :C// ulvien
Robimy tak, że Marthina jest kolorem błękitnym a ja fioletowym ;3


Nominowała nas Viola Castilo

Pytania od niej:

1. Jak masz na imię?
Aśka :D Majka ;3
2. Ulubiona para z Violetty?

Marcesca Forever ^^ Leonetta < 3
3. Masz jakieś zwierzę?
Tsaa.. Pśa, kotśa, papuśke i chomićka Pieska, rybkę i niedługo konia ;)
4. Wolisz psy czy koty? ( może być i to i to)
Wszystko + chomićki i papuśki Nie da się wybrać :P
5. Ile masz lat?
16 od kilku dni 12
6. Ulubiony serial? ( nie licząc Violetty)
Inne z DC, np. Jessie, Powodzenia Charlie.. Szpital huehuehue ^.^ i Austin i Ally
7.  Ulubiony blog? (podaj adres link)
Nie odpowiem, bo by inni byli na mnie źli :P Wszystkie o Vilu które są ładnie prowadzone
8. Ulubiona piosenka
Si es por amor, Ven con nostoros, Sometimes Soy mi mejor momento,
9. Ulubiony aktor/aktorka
Tini Stoessel Tancerka: Chachi Gonzales <3
10. Ulubiona lekcja w szkole
Nie lubię BUDY w żadnym stopniu Muzyka :)
11. Czytasz moje blogi ( ten i/lub http://martinitina.blogspot.com/)?
Nue... Ale może zacznę... Troszkę ;)

Ja nominuję:

violetta-story.blogspot.com
violettamojedrugieja-blogspot.com
leonettax.blogspot.com

Więcej nie :D

Pytanie ode mnie:


1. Szczerze - w kim jesteś zakochana?
2. Masz prawdziwego przyjaciela, któremu wszystko możesz powiedzieć?
  3. Byłaś na moim blogu?
4. Dlaczego polubiłaś serial Violetta?
5. Leonetta vs. Diegetta?
6. Zdradzisz nam chwilę, o któej chcesz pamietać do końca życia?
7. Ile masz latków?
8. Jest u Ciebie śnieg [ u mnie nie ma :c]?
9. Jaki masz numer domu?
10. Lubisz słodycze? Jeśli tak, to jakie? [Brak weny ^^]
I teraz - nie jestem pewna, czy 11 też, ale dodaję w razie czego...
11. Dlaczego prowadzisz bloga właśnie o Leonetcie [Patrycja - o wydarzeniach na planie Violetty?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczy się dla nas każdy komentarz!