poniedziałek, 6 stycznia 2014

DO ULVIEN I MARTHINY OD CASSI (AKTUALIZACJA)

No elo. ;D
Eeee,
WRACAM NA BLOGA!!! ;D


Narka. B)

Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupper ;) [Marthina]

4 komentarze:

  1. To strasznie smutne...
    Ulvien - NIE POZWÓL!
    Ja też mam spore problemy... Tak na serio to nikt mnie nie lubi. Uważają, że oglądając Violettę zachowuję się jak 5-cio latek, albo taka dziewczynka co ,, jeszcze nie wyszła z brzuszka od mamusi". To nie jest zbyt wesołe.
    Widocznie nie będziemy w kontakcie, bo nie mogę zaożyć sobie skeypa [ moi starzy :/]. Mam tylko GG...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marthina,to przykre. :(
      Spróbuj ich do siebie przekonać, no nie wiem zagadaj. Wytłumacz co to Violetta, że to nie dziecinne.

      Usuń
  2. Cassi ja mam taką samą sytuację.
    Wiem jak się czujesz.
    Ale trzeba być silnym i przetrwać do końca.
    Nie można się poddawać.
    Pokaż im, że jesteś kimś. Że jesteś osobą
    która nie jest słaba.. Musisz się pokazać
    w innej stronie, ignorować je.. A jeśli
    tak nie potrafisz (z czym ja mam problem)
    zmień szkołę i na pewno wszystko się wyjaśnij.
    Ale pamiętaj, każdy ma swoje wady i zalety
    i nie powinni cie krytykować!!!
    Nie ważny jest wygląd, tylko to
    co masz w sobie. Na pewno na jakiś sposób
    jesteś wyjątkowa. I ja to wiem.
    Trzymaj się.
    /Pocieszyciel a w tym ~TiniVerdas~

    OdpowiedzUsuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!