poniedziałek, 13 stycznia 2014

Do wszystkich

WYDAJE MI SIĘ, ŻE POWINNAM ZREZYGNOWAĆ Z BLOGA. NIEDAWNO ZAŁOŻYŁAM SWOJEGO I MAM Z NIM DOSYĆ DUŻO PRACY. CASSI - CIESZĘ SIĘ, ŻE WRACASZ DO BLOGA. PRZYNAJMNIEJ ULVIEN NIE BĘDZIE SAMA. ALE PROSIŁABYM WAS - NIE USUWAJCIE MNIE JESZCZE - DECYZJA NIE ZOSTAŁA DO KOŃCA PODJĘTA. JESZCZE ZOBACZYMY. WIEM, ŻE OSTATNIO BYŁO DUŻO AKCJI ZWIĄZANYCH Z BLOGIEM,  SMUTNYCH AKCJI, A TO CHYBA JEST KOLEJNA. NIE WIEM CZY MNIE LUBIŁYŚCIE, CZY NIE. NAPISAŁAM KILKA ZBĘDNYCH ROZDZIAŁÓW. PEWNIE NIKOMU SIĘ NIE PODOBAŁY. WYDAJE MI SIĘ, ŻE NIE MAM DO TEGO GŁOWY. ZRESZTĄ NIE MAM TEŻ WENY NA TEGO BLOGA. OSTATNIO NAWET DZIWI ŁAM SIĘ, ŻE NAPISAŁAM TO CO NAPISAŁAM, BO JA NIGDY NIE MA M WENY NA POCZĄTEK BLOGA [PIERWSZY ROZDZIAŁ KTÓRY DODAŁAM TO 4], ZAWSZE TYLKO NA TO CO BĘDZIE DALEJ. 
 MAM NADZIEJĘ, ŻE MNIE ZROZUMIECIE...

POZDRAWIAM, 
MARTHINA.

PS. PAMIĘTAJCIE, DECYZJA NIE PODJĘTA...:C

4 komentarze:

  1. Twoje rozdziały są świetne. Poradzisz sobie z inny blogiem i tym. Uwielbiam twoje rozdziały. Przecież jeśli będziecie prowadzić bloga we trzy to jak będziecie dodawać rozdziały na zmianę to sobie poradzisz.
    Viola C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Zapraszam wszystkich na http://violettawgnas.blogspot.com/

      Usuń
  2. Marthina! Pamiętaj ( wiem, że się nie zgodzisz ), ale ja mogę Ci pomóc w nowym blogu! ;3 Ja Ciebie szczerze, szczerze, szczerze bardzo polubiłam!!! Wyznacz ( jeśli chcesz ) sobie czas na tego bloga i tego. A tak wgl to dlaczego nowego zakładałaś??Skoro masz już tego, to po co ci drugi? Nie rozumiem xD NIE ROZUMIEMY !!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam cię w ogóle, ale czytam rozdziały i lubię je. Podobają mi się.
    Są takie oryginalne- w swoim rodzaju. Nie są skopiowane co zrobiła jedna
    z dziewczyn z bloggera (nie powiem jaka) (nie z waszego bloga XD)
    Ale to jest twoja decyzja i ty decydujesz o tym czy zostaniesz.

    Radzę ci zostać, bo może jeszcze coś cię zaskoczy na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!