poniedziałek, 6 stycznia 2014

Cassi - żegnaj i pamiętaj, że pozostaniesz w naszym sercu.

DO ULVIEN I CASSI RESTO COMELLO [JEŚLI JESZCZE KIEDYKOLWIEK ODWIEDZISZ TEGO BLOGA]

Chciałam was się coś spytać:

Najpierw do Cassi - czy dokończysz proszę ten jeden rozdział? Ja , i mogę się założyć , że Ulvien też, nie mam serca dokańczać Twojego rozdziału. I chciałabym Cię poprosić : Dokończ proszę, jak odchodzisz, to chociaż ten jeden. Nie musi być długi, rozumiem, masz też swoje życie prywatne i nie masz czasu. Ale chodzi właśnie o to, aby ten rozdział był w pełni Twojego autorstwa. Żebyśmy nawet nie wstawiły tam jednej zapomnianej kropki, jednego przecinka. Tym bardziej, ze piszesz przepięknie. Jeśli Ulvien ma z tobą kontakt, a ty tego nie przeczytasz osobiście, to prosiłabym ją o przekazanie Ci tego ... :c
Mam nadzieję, że zmienisz decyzję i do nas wrócisz. Pamiętaj, że będziemy w każdej chwili na to gotowe. Mogę się też założyć, że nie znajdziemy nikogo lepszego na Twoje miejsce i też, że nie będziemy szukać.

Ulvien - Możesz coś dopisać pod tym postem, lub nie. To zależy od Ciebie.

Marthina
Przekażę, ale ja się postaram żeby Cassi nie odchodziła! // ulvien

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczy się dla nas każdy komentarz!