środa, 11 września 2013

Rozdział 32 "Ostatni rozdział"

Przed napisaniem tego 
rozdziału, dużo myślałam..
Oto ostatni rozdział na mojego
bloga. Dziękuję Malffu i Nadi 
za wsparcie, ale chyba nie zmienię 
zdania co do usunięcia. Teraz 
liczy się wasze zdanie. Może wrócę, ale 
wam tego nie gwarantuję. Zawsze miejcie
nadzieję.

------------------------------------------------------------------
 ~Violetta~
Postanowiłam nie mścić się na Leonie i Francessce. Niech będą razem. I razem spełniają swoje miłosne plany. Nie chcę już przeszkadzać im w ich miłości. Moje życie to była sterta kłótni i zazdrości. To była porażka, bo nie tak miało to wyglądać. Miałam być szczęśliwa z chłopakiem który mnie kocha. Dlatego zaczynam wszystko od nowa. Planuję przeprowadzkę do Ukrainy.
Chcę zmienić swoje życie na lepsze, ale jak najdalej od Buenos Aires. Stamtąd czerpię same złe wspomnienia, o których lepiej już nigdy nie pamiętać.. Zaczynam nową erę mojego życia. To co było musi odejść w niepamięć. Nie mogę do tego wracać ani o tym myśleć. Muszę myśleć o rzeczach pozytywnych, o przyszłości i o tym co mnie jeszcze dobrego spotka w życiu.
- Tato, walizki gotowe?- zapytałam zdenerwowana wyjazdem.
- Tak córeczko. Miłej podróży- przytulił mnie z tęsknoty. Nigdy jeszcze tak dobrze nie dogadywałam sie z tatą. Bardzo mi go będzie brakować, bo rozstaję się z nim na zawsze. A to z tego powodu, że nie będzie miał czasu i nie ma zasięgu -.-. Niestety.. Będę za nim tęsknić. Bez względu na to co kiedyś było. To przeszłość. Trzeba zapomnieć i żyć dalej. Przez tyle czasu (gdy mieszkałam z Leonem) zrozumiałam, że każdy ma zalety i wady- nawet ja. Ale przyrzekam, że już nigdy nie zaufam osobie która będzie mnie nieustannie raniła. Nie dam się. Znajdę miłość w Ukrainie, i będę prowadziła tam szczęśliwe życie, a może nawet będę miała rodzinę która będzie dla mnie zawsze najważniejsza. Będzie brakowała mi tego miejsca (Buenos Aires) ALE ŻYCIE TOCZY SIĘ DALEJ.

Z przykrością pisała ♥/T;*




16 komentarzy:

  1. Extra..
    Co z dzieckiem? :O

    / Werkoss

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra że odchodzę?
    Miło ci to słyszeć? Wielkie dzięki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie jprdl .. -,-
      Extra rozdział..
      Brak mi słów.
      Pomagam ci, a ty... Idę.

      Usuń
    2. Przepraszam, to z
      nerwów. Nie chciałam

      ♥T

      Usuń
  3. Jak mogłaś spiknąć Fran i Leona jest zła wiesz . :( Ale nie jest extra że odchodzisz :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówię poważnie, przemyśl to. Chcę żebyś wiedziała że możesz do mnie pisać i masz we mnie wsparcie. Bardzo będę tęsknić. I smutno mi, bardzo. Proszę, nie zostawiaj nas! Będzie tu nudno i smutno.. :C

    OdpowiedzUsuń
  5. A będziesz pisała 2 opowiadanie proszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nie odchodz błagam!!
    Piszesz cudownie,bosko masz talent ♥
    Nie zmarnuj go...
    Jak chcesz moge ci pomóc w pisaniu tego bloga...
    jak będziesz chciała to napisz odpowiedz do tego komka ale nie odchodz!
    Plosse ♥
    Kocham tego bloga <3
    Nie zawsze komentowałam ale czytałam z telefonu a u mnie się nie da..
    Przemyśl to ♥
    // Dynka Verdas

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam Cię najmocniej przeprosić. Mam nadzieję, ze je przyjmiesz. Wiem, jak zareagowałaś na mój komentarz. (o czytelniczce..) szczerze mówiąc, mimo tego komentarza, ja cały czas wchodziłam na bloga. Dziwne. Ale chciałam być szczera, mówiłaś, że po prostu cenisz szczerość. Ale na prawdę myślałam, że nie będzie już czegoś takiego. Że ciągle zdrady. Strasznie mi się to nie podobało. STRASZNIE! Może to co tu napisałam, nie zmieni Twojej decyzji, ale wiedz, że strasznie jestem na siebie zła i to jak, że sprawiłam Ci przykrość, bardzo Cię przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjęła :) Nie martwcie się blog zostanie ale najwyżej zrobi wszystko od początku :)) Więc spokojnie!

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to że león zdradził ją z najlepsza przyjaciółka

      Usuń
    2. Trochę czułości nie zaszkodzi. I nawet całowania XD Dla cb "Kocham cie" to coś dla 18 +? Chyba jesteś niepoważna.

      Usuń
  9. Nikt nie ma prawa, mnie obrażac. To były nasze pomysły więc się nie czep. Zajmij się swoim blogiem... Bo nie jesteś święta. I nie jesteś najlepszą bloggerką na świecie -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, jeszcze raz najmocniej przepraszam. Byłam szczera, to dla mnie bardzo ważna cecha. Ja wolę usłyszeć najgorszą prawdę od słodziutkiego kłamstwa.

      Usuń
  10. Julia, nie gniewam się już na ciebie. A ten koment powyżej nie był o tobie.

    ♥/T;*

    OdpowiedzUsuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!