sobota, 28 września 2013

Foch -.- I czas na adminkę- przekroczony czas - dyskwalifikacja!

Czemu nie komentujecie nowego rozdziału? Nie podoba się? Napisałam, a wy nie chcecie komentować -.- Jest 60 wejść na niego a żadnego komentarza. Foch! Mam nadzieje że ktoś skomentuje to. 
PS pierwsza osóbka która skomentuje dostaje dedyk! :) 
Są cztery osoby na adminkę, nikt mi nic nie wysłał. Ma być pięć osób, ale ostatecznie można dać prace do poniedziałku! Potem dyskwalifikacja !

Napiszę wam:
Zadania
1. Dynka Werdas:
Zrób unikalny kolarz z wszystkimi uczniami Studia 21 i Studia On Beat. 


2. Marthina:
Zrób reklamę naszej strony.Wiesz, napisz nagłówek duży ( nazwa naszej strony : Leonetta My Story ) i napisz co tam robimy i jak w reklamie xD np. wspaniałe opowiadania. I jako tło daj jakieś ładne zdjęcie Violetty i Leona ;3  

3. Nikt jej jeszcze nie wybrał 

4. Nikola Ruszała:
Opisz Leona, z drugiego sezonu.

5. Nadia Green:
Opisz Violette, z drugiego sezonu. 


Piszcie mi na : leonettamystory@wp.pl     ( nie piszcie mi na kolorowo xD)

 
♥/Ulvien

5 komentarzy:

  1. Skomentowałabym, ale czytałam to na telefonie :c Przeważnie czytam i komentuję, ale wtedy jakoś tak wyszło... Wybaczysz? c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee...z drugiego? Ja nie wiem nooo ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam zrobić w sensie jako obrazek?
    Czy jak, bo nie do końca zrozumiałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a na nim napisz wiesz tytuł na górze i tam masz napisane co możesz tam napisać ;3

      Usuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!