wtorek, 24 września 2013

Zła wiadomość i dobra wiadamość

Wiki odeszła, Werkoss chce odejść, a ja nie potrafię sama nad tym zapanować. Robię inny konkurs na adminkę, jest zupełnie inny. Jeśli nie znajdę żadnej osoby, nie wiem czy nie usunę tego bloga lub czy będę raz na tydz dodawała post :( Proszę, pomóżcie mi!
Wybierzcie numerek:
1
2
3
4
5
Nominuję tylko 5 osób, bo wiem że nie będzie tak czy siak więcej osób. Aha, a jeśli chodzi o One Shota, to ten konkurs jednak jest odcięty od konkursu na adminkę, ale i tak będą za niego nagrody warte poświęcenia na pisanie :_)

♥//.Ulvien :3.

10 komentarzy:

  1. Wybiream numerek 5 < 3
    To moja szczęśliwa cyferka ;)

    OK,i tak jeszcze nie napisałam One Shot'a xDD
    Czekam na więcej informacji :D

    N.G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opisz Violettę,z drugiego sezonu :3 Powodzenia :)

      Usuń
    2. SZCZEGÓŁOWO! :) I na priv pisz leonettamystory@wp.pl

      Usuń
  2. Wybieram numerek 1<3 To moja trzecia ulubiona cyfra..
    Chciałabym zostać adminką <3
    // Dynka Verdas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób unikalny kolarz z wszystkimi uczniami Studio 21 i On Beat też :3 Powodzenia :)

      Usuń
    2. I na priv pisz! leonettamystory@wp.pl

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Opisz Leona, z drugiego sezonu. SZCZEGÓŁOWO! I wyślij mi na priv. leonettamystory@wp.pl

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zrób reklamę naszej strony. Wiesz, napisz nagłówek duży ( nazwa naszej strony : Leonetta My Story ) i napisz co tam robimy i jak w reklamie xD np. wspaniałe opowiadania. I jako tło daj jakieś ładne zdjęcie Violetty i Leona ;3 Pisz na e mail : leonettamystory@wp.pl
      POWODZENIA! MASZ CZAS OD KIEDY BĘDZIE 5 OSÓB . CZYLI JESZCZE JEDNA OSÓBKA ;P

      Usuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!