sobota, 14 września 2013

Wracam!


Kochani, Wracam do was. 
Tęsknie za wami, i gdy mnie 
nie było to byłam smutna. 
Nigdy już od was nie odejdę. 
Niepotrzebnie pisałam 
że odchodzę bo ja za bardzo 
jestem przywiązana do moich
kochanych fanów, żeby odejść- Do
was ;*. Cieszę się , że wracam bo 
nie wyobrażałam bym sobie tego
bloga bez was. Dziękuję za WSZYSTKO. 
Za wsparcie, za chwalenie mojego bloga
i że mnie namówiliście do powrotu. Bez was,
bym bez wahania go usunęła. Ale z wami, to
co innego. Potrzebuję was, bo wy dajecie, 
mi siłę i wenę do dalszego pisania tego bloga.
Mam nadzieję, że chociaż trochę weźmiecie
pod uwagę to, że was potrzebuję. Bez was
ten blog by był przeszłością. 
Ale jest-
DZIĘKI WAM!
Bye, Tini ;*
Pamiętajcie. Na tym blogu, to 
nie ja jestem ważna, tylko
Wy. Dzięki wam on jest. 
Opowiadania będą od początku.
Na pewno się wam spodobają bo już
wszystko sobie poukładałam w głowie i
wiem jak to będzie wyglądało. 
Pa ;*

 ♥/T:3


2 komentarze:

Liczy się dla nas każdy komentarz!