poniedziałek, 2 września 2013

Rozdział 28- Niezapowiedziany gość

 ~Violetta~
Gdy już się rozpakowaliśmy zadzwoniła do mnie Camila.
- Hej Violu!
- Cami, będziesz musiała więcej płacisz bo jesteś przecież daleko od nas!
- Nie za daleko : 3
- To gdzie ty jesteś?
- Ja? 40 km od was.- powiedziała Camila szczęśliwa
- Serio? 
- Tak!
- Jak się cieszę! Nocka?
- Nocka. 
- To przyjdę za 3 godzinki. Ah!
Gdy skończyliśmy gadać Leon wyszedł z łazienki i do mnie przyszedł.
- Co ty się tak cieszysz?-zapytał Leon mnie całując
- Bo idę na nockę do Cami!
- Ale przecież ona jest w Argentynie!
- Nie. Jest 40 km od nas. Wezmę taksówkę, ok?
- Dobra, ale myślałem... Już idź.
- ok
- To do jutra
- Pa Leon
- Pa Violu
Gdy już pakowałam niektóre rzeczy do Cami powiedziałam Leonowi że jutro po południu wrócę. Świetnie się bawiłyśmy! Aż... niestety o 3 w nocy pokłóciłyśmy się : (. Tak ostro że postanowiłam wrócić. Wróciłam jak najciszej żeby nie obudzić Leona. Ale... Leżał na łóżku z jakimś filmem. Był to horror. A ja je tak lubię! Nie może na mnie poczekać! On schował go i co chwilę patrzył się na szafę. 
- Leon co tam jest?
- NIC NIC
- Leon nie wierzę ci - poszłam do szafy a w niej była...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------
Ciekawe kto tam był...
Sorka że krótki ale nie mam czasu.
4 KOM - NEXT
Nie liczy się jak jedna osoba napisze pare i jak napisze Wercoss, Tini i Ulvien.

Wasza ULVIEN ^^

10 komentarzy:

  1. Sorry, mój nick się piszy Werkoss...

    Fajny rozdział.
    Leon chyba, zdążył się zabawić.
    U.. Wyczuwam kłótnię. :3

    / W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny rozdział :) W szafie pewnie jakaś dziewczyna, może Lara.. tylko co ona robiłaby w Polsce? Jak nie Lara, to pewnie Francesca albo jakaś obca laska...
    Leon nieładnie... ;)
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nom Leon coraz bardziej przesadza a z Violi tak samo robicie normalnie (CENZURA) xD Ale podoba mi się :) Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy rozdział czekam na next + wpadnij do mnie http://leonetta-leon-i-violetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie za duzo tych zdrad między Violą i Leonem :/ To mi się nie podoba. Mogli by być w końcu szczęśliwi? Może byś się wzięła za inną parę? ;/ Tylko nie zdrady między Leonem, a Violą. Normalnie wtedy przestanę to czytać. Sorki, ale taka moja opinia..

    OdpowiedzUsuń
  6. Możesz nie czytać. Ale to jest nasz blog, i jak coś ustalamy to tak jest. Nie można ciągle z Leonetty robić super pary, bo w tych opowiadaniach ma sie coś dziać.. Dziękuję, za szczerość.

    ♥/ Tini ;*

    OdpowiedzUsuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!