sobota, 14 września 2013

Wybór

Cześć kochani. Musicie pomóc nam wybrać. Tini chcę zacząć wszystko od początku i robić wszystkie rozdziały od początku i wszystko usunąć.
Plusy:
- Będzie mniej zdrad 
Wady:
- Wszystko stracimy i wszystko zostanie wyrzucone, nasza praca zostanie usunięta

Ale ja nie chcę tego jak wyżej napisałam wszystko stracimy. Czego nie chcę.
Co o tym sądzicie? Usunąć wszystkie rozdziały i zacząć wszystko od początku czy zostawić i pisać dalej to samo?
PS napisałam nowy rozdział ale to już wasza decyzja :) A no i nie pisać wrednych komentarzy bo tylko tracicie czas.


♥/Gracja / Ulvien

4 komentarze:

  1. Obydwie strony są dobre. Nie wiem. Fajnie by było jakby nie było tylu zdrad. Ale z drugiej strony - tak jak mówicie - wszystko stracone.

    Ale szczerze - to ja bardziej jestem od zaczęcia od początku. Nie mówię że to opowiadanie było złe, ale nowa historia również może być ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za opinie. My ich nie usuniemy tylko zrobimy od początku. Dziękuję że mamy fanów którzy nam pomagają!

      Usuń
  2. Słuchajcie. Zrobicie,tak jak uważacie.

    Blog ten...jest naprawdę wspaniały. I właśnie przez te zdrady i tak dalej Wasz blog się wyróżnia spośród reszty. Jest jedyny w swoim rodzaju!

    Ja myślę...że można zrobić próbę. Napisać tam...prolog,może ze dwa rozdziały. Jak się spodoba...to pisać dalej. Ale! Nie ma mowy,aby usuwać Wasze prace! Ja się na to nie godzę! Jeżeli to zrobicie...to...nigdy nie wróci już to wszystko. Jasne,możecie zrobić wszystko bez przemyślenia! Ale to będzie wielki błąd i dobrze o tym wiecie. Jesteście tego świadome!

    Osobiście...chociaż podałam Wam pomysł próby,ja wolałabym chyba jednak kontynuuować Wasze stare,ale jare (XD) opowiadanie.

    Przypominam Wam.
    Zrobicie,to co uważacie za dobre. Ja nie wnikam. Ale zastanówcie się. Pod żadnym,powtarzam - żadnym pozorem nie usuwały bloga!

    Serio,bardziej popieram wersję drugą - pisać dalej stare opowiadanie.

    Czekam na Wasze odpowiedzi na moim e-mailu: violetta16100@gmail.com

    Pozdrawiam,
    Weny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem za tym, aby wszystkie rozdziały zostawić, ale pisać NOWE opowiadanie. Np. opowiadanie numer 2. To jest moja propozycja, mam nadzieję, że pomogłam. Bardzo się cieszę, że wrócicie i jeszcze raz najmocniej przepraszam.

    OdpowiedzUsuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!