niedziela, 15 września 2013

Prolog.

Mówią, że życie jest bardzo łatwe. Ale to dużo przygód, kłótni, przykrości i zdrad. Chcę to zmienić. Dotychczas mieszkałam w Buenos Aires. Poznałam tam przyjaciół. Miłość która mnie wiele razy raniła. Choć się przyznam- sama nie byłam lepsza i też zdradzałam mojego męża- Leona. Teraz będzie inaczej. Przeprowadziłam się do Ukrainy, gdzie jest mi lepiej. Bez bólu i cierpienia. Tu żyję jak normalna dwudziestoletnia dziewczyna. Nie ma kłótni, zazdrości i nie mam też chłopaka. Uważam, że lepiej mi się żyje samej. Tu jest mi łatwiej. Czasem trudno mi jest się przyzwyczaić do nowego miejsca, ale mam nadzieję że jakoś do niego przywyknę. Na razie nie mam przyjaciół. Nie umiem ich języka, więc nie potrafię się z nimi dogadać. Wczoraj byłam w parku. Park w Ukrainie jest piękny. Oryginalny i pełny kwiatów. Jest tam bardzo romantycznie. 
Gdy w nim byłam wspominałam
swój pierwszy pocałunek z Leonem.
 Tęsknie za nim,
ale nie chcę też do niego wracać.
Chciałbym go zobaczyć, nic więcej.
Tak dużo oczekuję? Chcę być szczęśliwa
z chłopakiem który naprawdę coś do mnie 
poczuję. A nie tylko przelotna miłość, która i tak za chwilę zniknie. Gdy zamykam oczy,
myślę o nim. O naszych chwilach- wspaniałych, nie przykrych. Chciałabym przytulić go. Wtedy by zniknęły moje zamartwiania. Ale to była przeszłość. Nie będę już do niej wracać.


--------------------------------------------

Oto prolog. Zrobiłam go ja- Tini ;*
Fajny? Gwarantuję, że nowe 
opowiadania wam się spodobają.
Mam nadzieję, że prolog jest 
znośny. Mam wenę więc, rozdział
dzisiaj lub jutro :D

 ♥/T;*

8 komentarzy:

  1. Suuupeeer! Czekam na next, już się nie mogę doczekać! Agrh !

    Z niecierpliwością czekam na LEONETTĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobają.. Czyli masz zamiar powsadzać jeszcze więcej zdrad i zboczonych rzeczy? -.-
    A może masz zamiar zrobić NORMALNE opowiadanie o PRAWDZIWEJ "Violetcie" i usunąć te obrzydliwe momenty?
    Na opcję 2 chętnie czekam, bo piszesz fajnie.
    Jeśli chodzi o opcję 1, proszę uprzedź na początku następnego rozdziału, to zablokuję tą stronę internetową. c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj zablokować a ja potrafię się mścić :3 Ja przeglądam wszystkie rozdziały i usuwam to zboczone. Typu namiętne. I nie obrażaj nikogo z nas bo jak pisałam zemsta jest dla mnie czymś prostym jak drut!

      Usuń
    2. Jprdl.
      Leonetta enter.
      Mówię to pierwszy i ostatni raz.
      Nie mam zamiaru się powtarzać.
      Słuchaj uważnie.
      Ten blog należy do naszej trójki. Jak widzisz trochę już przetrwał. Mamy fanów i dużo wyświetleń, a twoje żałosne komentarze są naprawdę zbędne. Jeśli zobaczę, że jeszcze raz hejtujesz, bądź piszesz że zablokujesz tę stronę internetową, ja zajmę sie tobą. Jestem w 100 % poważna.
      Twoje blogi też nie są idealne, ale żadna z nas ich nie szykanuje. A może znasz takie powiedzenie?
      KOZAK W NECIE PIZDA W ŚWIECIE.


      To tyle ode mnie.
      Weź sobie moje słowa do serca i odpierdol sie.

      / Werkoss.

      Usuń
  3. a będzie Leon???
    oczywiście czekam na next

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby go nie było to by w nazwie nie było Leonetta xD

      Usuń
  4. Świetny;)
    Super ze wróciłaś uwielbiam twojego bloga zapraszam do siebie http://violettahistorie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie Leon, będzie... Będą wszyscy ;*

    OdpowiedzUsuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!