sobota, 21 września 2013

Nagrody :3

Cześć kochani, przypominam że konkurs na adminkę trwa! Dostałam od Nadii G, Nikoli R, Olau i od Joanny G. Dostałam tylko 4 zgłoszenia a wyniki będą jak będzie 10 osób. Szukamy osób które mają czas, a nie dla tych którzy po prostu chcą z nami współpracować. Zadecydowaliśmy że 2 osoby będą adminką, więc macie większe szanse. Nie wspominałam jeszcze że dla tych osób które się zgłosiły już robię dla każdej po dedyk. Dla Nadii zrobię z Cami, dla Nikoli z Fran, dla Olau z Leonem a dla Joanny z Diego :)
Jeszcze raz wspominam:
TEMAT: ADMINKA- CASTING
1.Imię: OBOWIĄZKOWE
2.Płeć: OBOWIĄZKOWE
Wiek:  OBOWIĄZKOWE
( to nie ma wpływu na to ale chcemy wiedzieć czy masz jakieś doświadczenie )Twoje blogi które są powiązane z Violettą: OBOWIĄZKOWE
Dlaczego chcesz prowadzić z nami bloga: OBOWIĄZKOWE
Czy znasz chodź w małym stopniu trochę język hiszpański: NIE MUSISZ UMIEĆ ALE NAPISZ!
Jaki masz pomysł na następny rozdział: TU ZMIENIAM. TO NIE MAM BYĆ KONTYNUUJĄCY ALE ONE SHOT!!! ONE SHOT TO KOLEJNY ETAP!  OBOWIĄZKOWE!


♥/Ulvien <3 

3 komentarze:

  1. super blog zapraszam do mnie http://leonetta-leon-i-violetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja to co|?
    Wysłałam do Ulvien - więc raczej do Ciebie
    http://img837.imageshack.us/img837/7017/2msx.png

    OdpowiedzUsuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!