sobota, 28 września 2013

Zajefajna Wiadomość xD

Nikt chyba się nie zgłosi już, więc robię okres próbny i zapraszam po kolei numerkami. Losuję, kto przez pierwsze dwa dni będzie adminką, nic nie obiecuję, ale prace mają i tak być wysłane. Daję wam ten okres próbny i nawet jakby ktoś mi się bardzo podobał w tej roli to nie będzie. No wiecie, nie dacie pracy, możecie sobie odpuścić. Czas jest do poniedziałku, więc sprężać się. Losuję.
UWAGA UWAGA
Pierwszą próbną adminką zostaje... Dynka Werdas!
Drugą Nikola Ruszała
Trzecią Nadia Green
Czwartą Martina

To wszystko było losowane. PS ten blog się rozpada ;c

3 komentarze:

  1. Szkoda, że jestem dopiero 4...
    Wysłałam prACĘ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się wylosowało, a mam wszystko nagrane, więc jeśli nie wierzysz to mogę ci to wysłać ;3 Ale mam nadzieję że mi ufasz!
      PS Dynko Werdas, jaki masz e mail?

      Usuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!