wtorek, 10 września 2013

Chyba odchodzę : C

----------------------------------------------------
Drogie czytelniczki!
 (mego bloga)
Bardzo się cieszę że go czytacie, że 
mam tyle wyświetleń i dużo komentarzy, 
ale mam dość osób które komentują na 
temat mojego bloga coś smutnego i 
przykrego. Typu "właśnie straciłaś
czytelniczkę". Przez jeden komentarz
(jeden głupi komentarz) prawie sie 
popłakałam. Wiem, że każdy ma swoje
 zdanie ale ja nie mam zamiaru czytać obraźliwych
komentarzy na temat mojego bloga. 
Dlatego chcę go usunąć. Pewnie większość, 
będzie się cieszyć "wreszcie usunęła tego 
żałosnego bloga". A mi się tylko przykro robi.
Myślałam, że ktoś mnie będzie oglądał a to 
kłamstwa. Cenię szczerość. To prawda. Ale 
bez przesady.. Nie chcę już dalej go prowadzić
i pisać opowiadań, bo to mnie przerasta. Nie
mam zamiaru w tym tkwić, jak i tak mój blog
będzie zgłaszany bo wam się  coś nie będzie podobało..
Przykro mi z powodu tego odejścia, ale nie mam innego
wyjścia. Nie dajecie mi wyboru. Piszcie opinie. 
Cały czas rozważam usunięcie chociaż nie jest
to takie pewne.. Muszę nad tym się poważnie
zastanowić..

5 komentarzy:

  1. Nie ! Błagam! Nie przeżyję tego! Jestem twoją fanką, nie odchodź! Ja płaczę .. :C
    Zostaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaań! Nie pozwalam ci odejść! Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :c Nie możesz! Nie zgadzam się! :C

    A jeśli już odejdziesz (czego nie przeżyję) to go nie usuwaj! Może kiedyś wrócisz? Zastanów się, a tak poza tym, to ja wiem, że przykro się robi jak ktoś nas obraża, bo to normalne, ale pomyśl o osobach które są z tobą, i czytają twoje opowiadania i je uwielbiają! Taką osobą jestem ja! Zastanów się, proszę :C

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE,NO BŁAGAM. LITOŚCI. BEZ PRZESADYZMU. NO JA PRZEPRASZAM BARDZO...ALE USUWAĆ BLOG TYLKO PRZEZ TO,ŻE POJAWIŁY SIĘ JAKIEŚ NIE ZBYT "FAJNE" OPINIE...NO BŁAGAM! NIE MOŻESZ! NIE MA OPCJI. MÓWIĘ! ZOSTAWIASZ NAS W NIEPEWNOŚCI A NA DODATEK...ŁAMIESZ NASZE SERCA! :c A CI CO TAK PISALI...A WYPCHAĆ SIĘ! A IDŹCIE DO DIABŁA! CZEGO SIĘ CZEPIACIE?! NO JA SIĘ PYTAM. SŁUCHAJ,JA TAKŻE MIAŁAM PODOBNIE! KTOŚ NA ASKU NAPISAŁ MI, (ANONIM RITTA,ZNA KTOŚ?)ŻE KOPIUJĘ OD INNYCH (MIĘDZY INNYMI: TEDDY,ALEX VERDAS,VELVET) - A TO NIE PRAWDA. PISZESZ WSPANIAŁE OPOWIADANIA I KAŻDY CI TO POWIE!

    Może ja nie komentowałam za bardzo...ale ja czytałam! Każdy rozdział. I naprawdę muszę przyznać,że...że jest to najlepszy blog jaki czytałam. Ja nie pozwolę Ci odejść! Nie ma mowy! NIE!

    *JEŻELI TY ODEJDZIESZ - JA RÓWNIEŻ !*

    Ze wszystkich blogów (czyli dwa). Przemyśl to. Dobrze Ci radzę.

    Aha,podpisuję się pod Malffu Verdas. Także należę do tych osób,uwielbiających Twój blog. Nie rezygnuj,bo będziesz żałować. Napisałaś 31 rozdziałów,namęczyłaś się i chcesz teraz się wycofać?! Tak po prostu?! No przepraszam bardzo,ale...BEZ JAJ!

    Ja płaczę. Mówię całkiem serio!

    DO FANÓW BLOGA TINI BLANCO: JEŻELI CHCECIE,ABY NIE USUNĘŁA BLOGA W KOMENTARZU NAPISZCIE "SI usted se haya ido Yo soy el ahorcamiento!" <---- SKOPIUJCIE I WKLEJCIE DO KOMENTARZA.

    Twa wierna fanka - Nadia Green ;C SMUTNA ;CC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmocniej przepraszam,wkradł się maleńki błąd - 30 rozdziałów


      NADIA GREEN - smutam ;CC

      Usuń
  3. A ja się cieszę.
    Bo PSUJESZ Violettę. -,-
    Za dużo elementów dla osób DOROSŁYCH, a co dopiero DZIECI czy nastolatków...
    Ech...
    Coraz gorszy ten świat.
    Ivane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachowaj to dla siebie a nie ze ranisz moją BFF tak ten świat jest coraz gorszy dzięki wam

      Usuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!