piątek, 30 sierpnia 2013

Rozdział 27 - Polska

 ~Leon~
Gdy się oderwaliśmy Viola koło mnie usiadła.
- Leon, uwierz mi proszę... - powiedziała Viola szlochając
- Vilu, wierzę ci. Ale jeśli tak jeszcze raz zrobi ktoś z nas to nie wiem czy ten związek będzie miał sens. 
- Rozumiem. A nadal chcesz jechać do Polski?
- Tak. 
- Biegnę się pakować! Ah... Jak się cieszę! - złapałem ją za rękę.
- Violetta, poczekaj... Chodź po moje rzeczy do Cami.
- Dobra... A nie mogę iść się pakować?
- Nie, chodź ze mną.
- OK.
 Gdy miałem już walizkę poszliśmy do domu i zaczęliśmy się pakować.
- Leon, a na ile jedziemy?
- Na miesiąc
- Ohhh... Nie mogę się doczekać. Leon bo wiesz... Nigdy ci tego nie mówiłam, ale ja od dawien dawna chciałam jeździć konno. Umówisz mnie?
- Takk! Też z tobą pojeżdżę. Kiedyś jeździłem konno. Może coś tam jeszcze pamiętam.
Jedziemy jutro, nie mogę się doczekać. Mam nadzieję że Viola też. 

Następny dzień, w samolocie.
~Violetta~ 
Leon siedzi koło mnie. A koło Leona, bo ja siedzę pod oknem, jakaś dziewczynka 12 letnia.  
-Ja idę do toalety.- powiedziałam
- Dobra Violu.
Gdy byłam przed toaletą, samolot zaczął się chwiać, koło mnie stał jakiś chłopak i mnie złapał. 
- Przepraszam... - powiedziałam ze wstydem
- Nic się nie stało.
Poszłam do toalety, gdy wyszłam Leon spał jak aniołek. Jakie to było słodkie!!! Zrobiłam mu zdjęcie. To będzie moja nowa tapeta. Kiedy byliśmy już na miejscu Leon się obudził.
- Ile spałem?- zapytał się Leon otwierając oczy
- Długo, ale trzeba się zbierać bo już wylądowaliśmy.
- O matko. A było tak fajnie. Dobra pakuj mnie. 
- A sam się pakuj, ja nie jestem twoją służącą.
- Dobra Dobra.
 Gdy wyszliśmy zabrała nas taksówka. Zatrzymaliśmy się przy jakimś domu. 
- Leon to nasz dom?
- Tak tak.  

------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------
Ciekawe jak nowy dom wyglądał...
4 kom- next

Wasza ULVIEN ^^

9 komentarzy:

  1. Rozdział świetny ;)
    Czekam na kolejny ;*
    Pozdrawiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy next nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej to znów ja ;d
    Mam do Ciebie ważną sprawę.
    Napisz do mnie na maila
    karola094@interia.eu
    bądź skontaktuj się ze mną przez gg 10406360
    Z góry dzięki;d I sorry za kłopot ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam do ciebie napisać, czy moja wspólniczka Ulvien? :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, ja jestem właścicielem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolina, niestety nie mogę do ciebie wysłąć
    na maila a gg nie mam więc nie wiem
    jak chcesz mi przekazać tą sprawę.

    <3 / T.

    OdpowiedzUsuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!