poniedziałek, 17 marca 2014

Thx :)

Dziękuję za przyjecie. I Ulvien [czy tam Rio, jak chcesz, ja jestem Ulvien przyzwyczajona :p] - ja się dopiero w piątek, 14.03.2014 roku tej cywilizacji dowiedziałam o tej Nathaly.
Jeszcze raz dziękuję za przyjęcie chociaż na autorkę, i jeśli mam prawo to rozdział napiszę jutro/pojutrze i postaram się zrobić długi.

Ulvien[czy tam Rio, jak chcesz, ja jestem Ulvien przyzwyczajona :p] teraz twoja kolej na Violetta By Me

Viola - mój rozdział na Violetta wg nas pojawi się już niedługo, więc nie masz się o co martwic, ja nie zapomniałam.

Ulvien  [czy tam Rio, jak chcesz, ja jestem Ulvien przyzwyczajona :p] chciałabym się dowiedzieć czy doszły Ci jakieś prace na mój konkurs[ale ja i tak ocenię :D]

Marthina

2 komentarze:

  1. Nie, ale jak masz to prześlij mi na ulvien@wp.pl ok? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej. Są tylko od Violi i ... chyba Nelly Verdas.
    Ja szczerze napiszę która praca lepsza

    OdpowiedzUsuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!