poniedziałek, 3 marca 2014

Proszę o pomoc.

Proszę o pomoc, i to nie tylko ja, to ja, Viola i Marthina. Na początku 'ktoś' napisał, w poście, że jestem "pizdą" i się podpisał Viola C., ona mi wytłumaczyła, że nie używa takiego słownictwa i wgl, a potem "Nathaly" napisała w tym poście 'hahaha, mówiłam, że nie będziecie mogły mnie usunąć, hahhah', myślicie, że to ona? Czy że może któraś z adminek robi sobie ze mnie konia? Jeśli tak, to chętnie ją usunę, a jeśli to  Nathaly to proszę o pomoc. Dziękuję.
/ulvien

2 komentarze:

  1. To nie ja!
    Nie wiem kto to może być, ale wiem jedno - to na pewno nie ja.
    Jest pewna szansa, że to ta Nathaly, czy jak ona tam ma. Ale to na pewno nie ja. Raczej wiem co robiłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie ja!
    Czyli wnioskując Nathaly
    Jak coś z tym zrobić?
    Ja nie wiem.

    OdpowiedzUsuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!