poniedziałek, 25 listopada 2013

ADMINKI 2 ETAP

Widziałam, że dwie osoby dały mi na 2etap prace dotyczące 1 etapu. To jednak bez sensu, choć są tego plusy (napisałam wam w odpowiedzi). A drugi etap polega na tym, że trzeba wylosować numerek, to pierwsza część tego. Napiszcie mi który wybieracie, od 1-5. Jak ktoś wylosuje to napiszę wam co musicie zrobić. To nie będą prace, tylko zdobycie czegoś dla mnie. Może być trudno, ale jeśli ktoś chce pracować na tym blogu, musi to mieć obcykane. Ja dam wam oczywiście to, co sama wiem. Powodzenia :D! A, no i osoby które mogą wybierać numerek:
- Nadia Green (8punkt)
- Joanna Górecka (8 punkt)
- erita121 (5punkt)
- wiksson (0punkt) Obiecałaś mi, że zrobisz one shot na ten konkurs, więc czekam, jak zrobisz bd miała 5p.
I tyle. Tutaj nikt nie odpadnie, no chyba że ktoś nic na to nie zrobi. A w trzecim, najtrudniejszym jedna osoba odpadnie. Good Luck! :D Mam nadzieję, że się na was nie zawiodę. Jeśli teraz ktoś odpadnie, to będą 2 adminki, a jeśli nikt teraz nie odpadnie, to będą 3 :) Piszcie numerki w komentarzach, a jeśli czegoś nie rozumiecie to pytania kierujcie albo pod tym postem albo na mój email leonettamystory@wp.pl. A właśnie, wszystkie prace wysyłajcie na ten email. Jeśli będą wysłane na inny, to nie przyjmę tych prac! To tyle.! Osoba/osoby z największą ilością punktów wygrywa :D!
/ ulvien

8 komentarzy:

  1. Za 30 min wysłany One Shot będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Znajdź prawdziwego aska Tini. Napisz w opcji szukaj Tini Stoessel. I tam ona będzie. Ma 2116 odpowiedzi :) Linka daj mi prywatnie. Na email leonettamystory@wp.pl

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Znajdź prawdziwego twittera Vale (Lary). Chyba więcej ci nie muszę tłumaczyć :) Linka daj mi prywatnie. Na email leonettamystory@wp.pl

      Usuń
  4. Mogę nr. 3?
    PS. Ostatnio usunęłam ASKA TWITTA I GG ITP. Zajmowały miesjce więc nie jestem na żadnym portalu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz sprawozdanie z imprezy YouMixa z pierwszego odcinka VIoletty 2 :D

      Usuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!