sobota, 9 listopada 2013

LBA

Zostałam nominowana do Liebster Blogger Avard :) Oto moje odpowiedzi:
1 Jak masz na imię?
2 Ile masz lat?
2 Opisz siebie w 2 słowach
3 Co cię skłoniło do steorzenia bloga?
4 Masz zwierzątko?
5 Ulubiona piosenka?
6 Masz rodzeństwo?
7 Uprawisz jakiś sport?
8 Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
9 Ulubiony aktor/aktorka?
10 Co widzisz po swojej prawej stronie?
11 Ulubiony blog? 


1 Majka
2 12
2 koniara, przyjacielska
3 Miłość do Leonetty ♥
4 Psa Xare i rybkę Serafinkę
5 Hoy Somos Mas i Nuestro Camino
6 Brata Mikołaja i siostrę Mariana :3 Jaśniej Mariannę ;p
7 Jazda konna CCC:
8 Na razie chciałabym być instruktorką od jazdy konnej lub aktorką
9 Tini i Jorge ♥
10 Mini posążek z koniem stającym dęba :D
11 Hmmmm... violettapl.blogspot.com :D
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (ja wolę mniej)(informujesz ich o tym na blogu) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Nominuję pare bloggów :D A to te które nominuję:
http://jortini-mystoryvikivilu.blogspot.com/
http://leonietta.blogspot.com
http://violetta-y-leon.blogspot.com

http://violetta2polska.blogspot.com
martina-i-jorge.blogspot.com

 Tylko tyle bo to moje ulubione blogi. Zostałam dwa razy nominowana ale nie chce mi się dwa razy tego samego robić ;p A nominowana zostałam dzięki: Kasia Verdas i Jola Janas :)) Bardzo wam dziękuję :)))
Aż bym zapomniała! Pytania ode mnie:
1. Jak masz na imię i ile masz lat?
2. Jakie jest twoje hobby?
3. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
4. Wymień 3 powody dlaczego lubisz oglądać Violettę
5. Czy podoba ci się mój blog?
6. Djcami czy Bromi??? ( DJ i Cami , Brodwey i Cami )
7. Lubisz szkołę?
8. Wolisz Leona czy Diego?
9. Podemos czy Nuestro Camino?
10. Jesteś za tym żeby zespół chłopaków trwał czy wolisz żeby nadal go nie było?
11. Na ile % lubisz Leonette a na ile Caxi?

/ Ulvien

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczy się dla nas każdy komentarz!