niedziela, 24 listopada 2013

Adminki- co zajęte :33

2 osoby dały mi horoskop, ale niech będzie. Nic się nie stało, ten jeden raz wybaczę :D Dziś wieczorem te osoby co mi dały coś, będą walczyć same :D Jedna osoba odpadła, bo zrobiła szczerze niestarannie, więc nie ma szans. Oto osoby, które na razie na pewno będą rywalizować:
- Joanna Górecka

- Nadia Green
- erita121 ( w tym konkursie ni uczestniczyłaś, ale bardzo ładnie w poprzednim One Shot napisałaś, więc masz szansę )
 To tyle osób. Mało was :C Jeśli do jutra ( jednak daję czas do jutra wieczorem ) nie będzie 5 osób, konkurs odwołuję :( Niestety, zbyt mało. Napiszę wam co możecie jeszcze zrobić:
1. Zrobić dla mnie dedyk :)
2. Zrobić ten obrazek tytułowy na tą stronę.
3. Zrobić horoskop- ZAJĘTE
4. Zrobić gif z Leonettą
5. Napisać na asku Martiny coś o tym blogu
6. Opowiedzieć mi żart na temat Leona i Violi ZAJĘTE
7. Napisać One Shota ZAJĘTE
8. Zaprojektować zestaw dla Violetty lub Leona/ polecam stronę Polyvore
9. Napisać wiersz na temat jakiejś postaci z Violetty
10. Opisać Leona Fran lub Larę. 

/ ulvien

8 komentarzy:

  1. Wybieram numerek 2.
    Czyli nagłówek, już skończony, wysyłam. :)
    I cieszę się, że przeszłam do tego etapu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedno pytanie- dzisiaj miałam wysyłać One Shota, którego napisałam już dawno. Nie chcę żeby się zmarnował, ponieważ jest bardzo wzruszający, i długo się nad nim męczyłam. Wysłać go tobię? DASZ mi szansę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadia Green powiedziała:
    DRUGIEGO ETAPU
    Czyli mam wysłać coś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam wiersz o Ludmile - napiszesz czy Ci się podoba?

      Usuń
  4. DZIEWCZYNY! DRUGI ETAP BĘDZIE INNY! NIE WYSYŁAJCIE JUŻ NIC!

    OdpowiedzUsuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!