niedziela, 24 listopada 2013

Zabawa Polyvore, czyli zestawy ubrań dziewczyn z serialu :D

Hejoo, mogłam na chwilkę wejść. Wybłagałam od taty. Teraz zrobimy projekty ubrań dla :
- Fran
- Jade

- Lary
- Violi
- Cami
- Angie
- Ludmiła 
:D Wchodźcie na projekty.! Będą super fajne :D Pierwszy dla Fran:
 Zrób KLIK i zobacz :D  Kierowałam się jej białym ubraniem w czarne kropki :) Wyszły kokardki, ale myślę że może być :)
Sukienka- 100 zł
Sandałki- 305 zł

Dla Jade:
KLIK :D Niczym się nie kierowałam. Po prostu Jade ma obcisłe rzeczy, z krótkim rękawkiem lub ramiączkiem. I są zazwyczaj krótkie. A buty na obcasach. Proste :PP
Torebeczka/portfelik- 555 zł

Sukienka- 255zł
Buty- Nie wiadomo :P

Dla Lary: 
KLIK :) Kierowałam się jej strojem bardzo podobnym do tego projektu :3 Bluzka w paski i czerwone spodnie i trampki ;3 I tyle. :>
Bluzka- 50 zł
Spodnie- 460 zł 185 zł :D 
Trampki- 296 zł :)

Dla Violi:
KLIK :) Niczym się nie kierowałam. Znam Violę, jak się ubiera to wiem :D Sukienka lub spódniczka i bluzka. Pasek lub kokardka i tyle x3 To tyle :]
Sukienka- 215 zł 
Buty- 880 zł 530 zł :D

Dla Cami: 
KLIK :) Kierowałam się tym, że Camila nosi ubrania w kwiatki, wzorki i takie różne. A na to jakieś jeansowe, krótkie spodenki i buty różnego rodzaju. No więc:
Bluzka-170zł
Buty- 340 zł
Spodenki- Nie wiadomo
Dla Angie:
KLIK :) Patrzyłam na górę jakiegoś jej ubrania, ale zrobiłam to co uważam. Nie wiem, czy Angie się tak ubiera. Ale mnie się wydaje że jakoś tak. Ceny:
Bluzka: 93 zł
Kurteczka: 490 zł
Spodnie: 140 zł 105 zł
Buty: 310 zł

Dla Ludmiły:
KLIK :) Przypomniało mi się, jak w 1 sezonie Ludmiła miała takie spodnie. A bluzkę taką w tym stylu. Buty, nie pamiętam, ale bodajże takie. Ona torebkę często nosi. Więc teraz też ją ma. :P
Torebeczka: 68 zł
Bluzka- 85 zł
Spodnie- 930 zł 580 zł 
Buty: 100 zł 75 zł

/nareszcie xD Ojj... To było wyczerpujące, ale zrobiłam :D/ ulvien :D

2 komentarze:

  1. Wszystkie projekty są prześliczne.
    Najładniejszy jest ten dla Ludmiły oraz ten dla Angie :)

    OdpowiedzUsuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!