sobota, 9 listopada 2013

KONKURS NA ADMINKĘ!

Na adminkę przyjmę 3 osoby! Wszystkim z góry życzę powodzenia! Są takie zadania:
1. Zrobić dla mnie dedyk :)
2. Zrobić ten obrazek tytułowy na tą stronę.
3. Zrobić horoskop
4. Zrobić gif z Leonettą
5. Napisać na asku Martiny coś o tym blogu
6. Opowiedzieć mi żart na temat Leona i Violi
7. Napisać One Shota
8. Zaprojektować zestaw dla Violetty lub Leona/ polecam stronę Polyvore
9. Napisać wiersz na temat jakiejś postaci z Violettty
10. Opisać Leona Fran lub Larę 
Polecam do dedyków stronę Pizap :) No a do zad 5 po prostu wejdź ktoś na ask.com czy tam pl xD Pracę wysyłajcie mi na leonettamystory@wp.pl :) A poza tym konkurs polega na tym że wybieracie sobie numerek i no wysyłacie mi tą pracę na e mail j.w.:P Na pracę macie czas do środy :) Potem wybieram z tych co wysłaliście najlepsze 3 prace ;) POWODZENIA!
/ulvien Przepraszam Nikola ale to przyjęcie ciebie było wobec innych nie fair :/

5 komentarzy:

  1. 1. Ni eumiem gifów -.-
    2. One shot, nie to jest coś, co wymaga kilku dniowej pracy
    3. Co to horoskop?
    4. Nie rojerstruję się na nieznanych stronach.
    5. Za dużo wymagasz -,-
    Właśnie straciłaś fankę -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie musisz robić akurat gifu
      2. Nie rozumiem o co ci chodzi
      3. Horoskop- np. miesiąc grudzień- Francesca o to chodzi
      4. Polyvore- tam się robi zestawy, pizap- tam się przerabia zdjęcia
      5. Nie, ponieważ np. opisanie Violetty nie jest trudne
      Ale mnie to obchodzi :3

      Usuń
    2. Zdaje mi się, że myślisz że musisz wszystko zrobić. A ty masz sobie jedną pracę wybrać!!! A jak nic nie potrafisz, to dziękuję za to że tracę mój czas na ciebie. Pozdrawiam ulvien <3

      Usuń
  2. Jeju, jacy oni wszyscy czepialscy -.- Dziękuje sobie za takich fanów -.- Tzn. Twoich -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram numerek 3.
    Praca zaraz wysłana. ;p

    OdpowiedzUsuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!