czwartek, 12 grudnia 2013

Witam serdecznie ^^

Witam na mojej stronce moją nauczycielkę od Języka Polskiego :) Panią W. ^-^ Życzę miłego oglądania stronki :) Co by tu dodać? No więc, nie wiem czy pani wie ale mam pieska - Xarę. Tak po prostu mówię :D Oto jej zdjęcie:
A jeszcze lubię, właściwie kocham jeździć konno :) Tutaj mój króciutki filmik moich skoków na Huzarze:
Kocham Violettę, ale Jorge ( Leona ) bardziej :P Nie mogę się doczekać ich koncertu. Podobno w wakacje będzie, ale nic jeszcze nie wiadomo. Z nimi mam kontakt z aska ♥♥ Więc tak trochę mnie znają :) Dziś ( właściwie to jutro, ale pani czyta w ten dzień = 12.12.13 r. ) są moje urodzinki ^^

Ten post specjalnie dla pani :)) Pozdrawiam i jeszcze raz życzę miłego oglądania stronki :))

1 komentarz:

  1. Kiedy napiszesz o adminkach?
    ?????
    Bo nie mogę się doczekać.
    Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń

Liczy się dla nas każdy komentarz!