wtorek, 17 grudnia 2013

Powitanko

Cześć. Jestem Nadzieja, mam 11 lat. 
Jestem szalona, kompletnie porąbana. ;D

Najbardziej z obsady "Violetty" lubię Mechi i Lodo. Przepadam również za Ruggero, Diego i Jorge. ;**
 
Od teraz będę pomagała Ulvien w blogowaniu, 
proszę o wyrozumiałość, jeśli chodzi o moje opowiadania.
 
Przy moich rozdziałach będą umieszczane gify, zdjęcia przypominające, choć trochę dane sytuacje.

Aha, nie wiem dokładnie kiedy pojawi się mój pierwszy rozdział (napisany tutaj).

Mój podpis:  Lodovista < 3

Mam nadzieję, że zrobiłam na Was jak najlepsze wrażenie. :)
Bardzo się cieszę ze względu na to, że dostałam się do załogi.

Serdecznie wszystkich pozdrawiam, paa. 

Lodovista < 3

EDIT: Bardzo lubię używać różnych kolorków, podkreśleń itp. w postach, chyba Wam to nie przeszkadza? ;D
 

1 komentarz:

Liczy się dla nas każdy komentarz!